Grace of Monaco

Gemensamt Biobesök för medlemmar

Grace of Monaco
Onsdag den 15 oktober kl 19.00

Biljettpris 60 kr, Frölundabion Frölunda Kulturhus, om du åker färdtjänst är det vid ingång B den ska stanna vid. Det finns även parkering och handikappplatser vid ingång B. Kom i god tid! Hör av er snarast då vi måste boka biljetter i god tid, dock senast den 30 september.Hälsningar
Ann 0703-59 71 12
Helena 0702-31 50 25

Anmälan är bindande.

HANDLING: Drama, Grace of Monaco är inspirerad av den sanna historien om en av tidernas största filmlegender, som i toppen av sin karriär lämnade Hollywood och fick hela kungariket: Grace Kelly. Det har gått sex år sedan århundradets mest mytomspunna bröllop mellan Grace Kelly och furst Rainer III av Monaco och Grace har helt gått upp i rollen som mor och äkta maka. Livet är fyllt av kärlek och passion men också tunga plikter. Hon börjar längta efter att återvända till filmen och den Alfred Hitchcook gör just då.