Höstmarknad kl 12.00-15.00

Dags igen för Höstmarknad och Hantverksmässa OBS! Ny plats för Marknaden
Lördag 22 oktober Kl: 12.00-15.00. Majornakyrkan, Chapmans torg (vid biblioteket), ingång på gaveln. Alla är välkomna att lämna in varor till lotteri eller loppis. Inlämning av varor till kansliet på Slottsskogsgatan 18 får ske ti- digast två veckor innan aktuell dag, eller enligt överenskommelse.

Vi tar också gärna emot bakverk samma dag som Marknaden skall vara från kl 10.00. Du som känner att du skulle vilja hjälpa till under den dagen vänder dig till någon av oss i Väntjänsten. Är du som gör någon sorts hantverk hemma intresserad av att visa upp och sälja ditt material? Kom med på marknaden! Kost- nad för att ha bordet är 75 kronor, avgiften betalas till Rigmor på marknadsdagen. Du får också lämna in ett bakverk eller något av ditt material till oss som vi kan ha som pris. Anmälan till Rigmor tfn 031-330 37 89. Vi har begränsat antal bord, hör gärna av dig senast tre veckor innan datum för marknaden.

Anita Hansson tfn 031-91 24 47
Gun-Britt Mossberg tfn 031-54 42 52