Höstlöv 2

Möjlighet till Gratis friskvård för medlemmar

Gratis friskvård för ett bättre liv!
För dig som är medlem i Reumatikerdistriktet i Göteborg

Projekt:  Vi heter Ingrid Ström och Victor Mattisson och läser just nu vår sista termin på en Yrkeshögskoleutbildning till medicinska massageterapeuter och kommer under 10 veckor att genomföra en praktik i samarbete med Reumatikerdistriktet Göteborg. Till denna praktik behöver vi 20 personer som kommer få ta del av individuellt anpassade upplägg innehållande behandlingar i form av bland  annat massage, rörelseträning, kostrådgivning och avslappning. En del aktiviteter kommer att ske i grupp och en del kommer att ske individuellt allt utifrån egen förmåga och dagsform. För att anmäla ert intresse för att delta i projektet eller om ni har några funderingar kring det så får ni gärna höra av er till oss.

Vi ser fram emot att höra från er och träffa er!

Victor Mattisson tfn 073-7512105, e-post:

Ingrid Ström tfn 073-3201745, e-post: ingrid.stromm@gmail.com