Ola-Conny och Morgan

Nu reser vi till Ullared igen!

Gemensam bussresa till Ullared!
Det är dags att passa på och fynda sommarkläder i varuhuset Gekås och i alla de andra affärerna runt om.

Där finns nästan allt som vi behöver förutom kläder även elektronik och mat med mera. Bussen avgår kl 08.30 från Dalheimers Hus och beräknas vara tillbaka i Göteborg kl. 17.30 beroende på trafiken. Vid 30 st anmälda blir avgiften 150 kr för medlemmar och 300 kr för icke medlemmar. Betalning sker via plusgiro 42 31 17-1 och skall vara kansliet tillhanda senast den 27 maj. För dem som inte kan betala via plusgirokontot finns också möjlighet till kontantbetalning innan resan. Kom då i god tid!
Anmälan sker till Rigmor Gustafsson 031-330 37 89 som också har telefonsvarare och ringer upp om hon inte är hemma Hon svarar också på frågor vad som som gäller vid bussresan med rullstol. OBS! Anmälan är bindande

Resegruppen önskar er välkomna!

Rigmor Gustafsson, Ulla Gustafsson, Karl-Gustav Rosborg och Sol-Britt Kihlström