Se vår Annonskampanj!

Vi fortsätter med våra förmånliga priser för er som vill annonsera i vår medlemstidning RiG-Nytt samt extra rabatt för er som annonserar i mer än ett nummer samma år!

RiG-Nytt delas ut 3 gånger per år; i april, september och december. Vi har en upplaga på 2.500 ex och tidningen delas ut bl a till vårdcentraler, rehabmottagningar och apotek runt om i Göteborg. Alla medlemmar i Reumatikerdistriktet i Göteborg får tidningen hemsänd i brevlådan. Nästa RiG-Nytt kommer ut den 8 april, manusstopp den 25 februari.

Prislista:
Storlek              1 nr              2 nr samma år         3 nr samma år

1/16-dels sida    400 kr              700 kr                    1.000 kr
1/8-dels sida      750 kr           1.350 kr                    2.000 kr
1/4-dels sida   1.400 kr           2.500 kr                    3.700 kr
1/2-sida          2.500 kr           4.500 kr                    6.900 kr
Helsida            5.000 kr          9.000 kr                   13.500 kr

Tidningens format är 28 cm x 22 cm

Om du vill annonsera är du välkommen att kontakta Ansa Tammerland på vårt kansli tfn 031-24 93 00, e-post , eller ordförande Mona Eriksson tfn 0702-81 20 12.