Föreläsning om Psoriasisartrit

Psoriasisartrit-orsaker, symptom och behandling

Välkomna på föreläsning Torsdag den 11 februari kl 18.30, Dalheimersalen, Dalheimers Hus, Slottskogsgatan 12, Göteborg. Föreläsare Eva Klingberg, Överläkare, Reumatologkliniken SU. För anmälan och mer information ring kansliet tfn 031- 24 93 00 eller maila rig@telia.com. Fri Entré. Arrangör: Reumatikerdistriktet i Göteborg. Eventet sponsras av UCB Pharma, Stureplan 4C, 114 35 Stockholm.

Välkomna på föreläsning Torsdag den 11 februari kl 18.30, Dalheimersalen, Dalheimers Hus, Slottskogsgatan 12, Göteborg. Föreläsare Eva Klingberg, Överläkare, Reumatologkliniken SU. För anmälan och mer information ring kansliet tfn 031- 24 93 00 eller maila . Fri Entré. Arrangör: Reumatikerdistriktet i Göteborg. Eventet sponsras av UCB Pharma, Stureplan 4C, 114 35 Stockholm.