Operan

Teater och Opera för Medlemmar

Kära Teater/Operavänner!

Sedan Violet lämnade oss, så har det varit tyst på teaterfronten. Nu skall undertecknad göra ett försök att blåsa nytt liv i traditio- nen. Under hösten har det varit flera intressanta föreställningar och jag hoppas på fortsättning av dessa under våren.I skrivande stund har jag tyvärr inte tillgång till vårens program. Biljetter till Lunchteatern t.ex. släpps först i mitten på december och pro- grammet veckan innan. Om du går in på Facebook, Reumatiker- distriktet i Göteborg, meddelar jag teaternyheter där, så fort det bara går. Har du frågor eller förslag är du välkommen med mail, sms eller telefonsamtal. telefon 0708-51 24 79 (säkrast kl 9.00-10.00). Hoppas att vi ses på teatern/operan