Diagnosgrupper

DIAGNOSGRUPPER

Artriter/ Ankyloserande Spondylit (Bechterew)
Kontaktpersoner:

Rigmor Gustafsson tfn 031-330 37 89 kvällstid

AS-Ankyloserande Spondylit
Lena Lundqvist tfn 031-48 25 73, 0704-32 75 74

_____________________________________________________

Artros
Välkomna till våra träffar du som har diagnosen artros. Gruppen träffas på onsdagar
kl 14.00-16.30. Vi ses i ABF:s lokal Göken på Näverlursgatan 28, Frölunda torg. Nya medlemmar ringer och anmäler sig liksom tidigare medlemmar ringer och meddelar om man inte kan komma. I höst ses vi: 19/9, 17/10, 21/11 och 12/12. Välkomna!

Kerstin Wester tfn 0760-21 59 07
_______________________________________________________________________________
Fibromyalgi
Alla är välkomna till våra träffar. Vi planerar nya aktiviteter. Vi ses sista tisdagen i varje månad kl 16.00 i ABF:s lokaler på Frölunda torg.
Ann Ekstrand tfn 0703-59 71 12

Reumatiska Systemsjukdomar
För frågor om reumatiska systemsjukdomar kontakta mig Irene på mailadressen: eller tfn 031-45 54 37, 0706-73 32 66. Gå gärna in på vår Facebook-sida "Reumatiska Systemsjukdomar i Göteborg med omnejd"
Kontaktperson Irene Larsson